Firefox a definice CSS

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pondělí Září 12 11:42:02 CEST 2005

Petr Stehlik napsal(a):

> taky mam casto nutkani se tu zeptat na reseni nejakych osobnich
> problemu, protoze konference je plna nesmirne zkusenych lidi. Ale
> precejen je to konference o linuxu... Co treba zkusit vas dotaz nekde na
> www.interval.cz ?

Mate pravdu, ale prece jen jsem to zkusil. Kdyz uz jsem to sem poslal,
tak to dokoncim.
Prisel jsem na reseni, ktere napovida tomu, ze je chyba v parsovani CSS
ve Firefoxu.
Pokud se pouzije "h2,h3 { .... }" (na prvni urovni), tak to parsuje
spravne pro elementy <h2> NEBO <h3>. Pokud je seznam carkou oddelenych
elementu na nizsi urovni, tak je to blbe, napr. "div.trida h2,h3 {...}".
Je treba to zapsat jako dva bloky "div.trida h2 {...}" a "div.trida h3
{....}". Pak je vse dobre.

Jeste jednou se omlouvam, snad to nekomu pomuze.

M.Edlman