vytvareni RAID na jiz nainstalovanem systemu

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Září 12 12:24:59 CEST 2005

On Mon, 12 Sep 2005 09:27:29 GMT, Jan Jelinek <jelen na jeje.cz> wrote:

>  A na co by mi to bylo na pracovni stanici s jednim diskem?

	Stejne tak bych se mohl ptat k cemu je mi ext3, kdyz pouzivam reiser
a xfs. Navic natahovani ext3 z modulu neomezuje funkcionalitu, narozdil od
raidu, kde pak nefunguje autodetekce, coz uz je sakra dobry duvod to tam mit.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860