Mereni packet loss a sirky pasma

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Pondělí Září 12 14:02:58 CEST 2005

Zdravim!

Chci se zeptat, jestli nekdo nevite o nejakem peknem programku (nebo
vice programcich), ktery by v nejakych intervalech meril packet loss a
testoval maximalni download/upload. Idealne s nejakym vystupem do grafu.
Potrebuji monitorovat kvalitu pripojeni protoze muj ISP ma naprosto
jinou predtavu o tom co se papirove plati a co je realne dodavano.
Zkousel sem smoke ping, ale podle nej mi to zase nefungovalo prakticky
vubec. Mel sem na nektere servery 100% packet loss i kdyz pri manualni
kontrole pingem a fpingem bylo pripojeni OK.

Rudiik