obmedzenie poctu conntrack poloziek pre IP

Michal Rybarik michal.rybarik na ecce.sk
Pondělí Září 12 14:51:47 CEST 2005

>V takom pripade odporucam router s vacsou ramkou. Urcite tym usetris viac penazi
>ako ked budes vymyslat rozne nahradne riesenia.

RAMky do PCciek mam dost, ale tu sa jedna o vacsie mnozstvo
specializovaneho hardwaru, kde HW zmeny nie su mozne... Potrebujem SW
riesenie, naskrtol som niekolko moznosti, ku ktorym dufam ze sa vyjadri
niekto, kto nieco podobne uz riesil. IMHO, bud to pojde existujucmi
cestami (iptables moduly limit a iplimit), alebo novymi (userland util,
kernel patch).. U limitu a iplimitu vidim par nedostatkov, userland
utilita bude zas neefektivna a zozerie mi vela pamate (jakozto jej je
tam fakt malo, kazdy kilobajt je drahy). Ak bude najschodnejsie patchnut
netfilter (co som ja este nerobil), predpokladam a dufam ze to tu cita
niekto kto s tym ma skusenosti a za odmenu by mal cas a chut to nakodovat.