Firefox a definice CSS

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Pondělí Září 12 15:46:11 CEST 2005

% >	Ja mam skor pocit ze toto je korektne spravanie a chybu mate v
% >parsovani CSS specifikacie :) Mimochodom, co tak
% >"div.trida h2, div.trida h3 { ... }"?
%
% Diky za radu, to zda se funguje. Asi jsem opravdu blbe pochopil syntaxi,
% ale zrovna tento pripad jsem v zadnym prikladu v definicich CSS nenasel
% odpoved.

Spravnou odpoved urcite najdete urcite pomoci
http://jigsaw.w3.org/css-validator/
:)

% Neni tam receno zda se maji seskupovat elementy "E F" zpusobem "E F1,F2"
% (jak jsem myslel ja), nebo "E F1, E F2". Me bohuzel prislo intuitivni
% prvni reseni :-/.

--mm                                                            Michael Mráka