Zjisteni IP adresy k MAC

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Září 12 17:58:44 CEST 2005

On Mon, 12 Sep 2005 07:15:27 GMT, Dusan Zatkovsky <msk_conf na atlas.cz> wrote:

>  Dovolim si malu otazku:
>
>  Mozete mi prosim vysveltit, preco neustale v celej konfere pisete zasadne
>  slovo 'to' velkymi pismenami? Mate nejak blbo nastaveny spellchecker, alebo
>  je v tom zamer?

	Taky mi to vadi, vzdycky kdyz na me zakrici kazde 'to', tak poskocim
na zidli. Dokonce mne osobne to vadi natolik (a samotneho me to udivuje), ze
jsem vsechny prispevky preskocil. A to nejsem na "kvalitu vstupu" nijak moc
haklivy, nedela mi problem ani "rozvinute" quoted-printable... :/

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860