logovani a rotace logu - jak na ni?

Oqak node.ch na centrum.cz
Úterý Září 13 00:11:54 CEST 2005

> 1. pokial mas busybox, ten pozna "autorotujuci" log, ktoremu sa da
> obmedzit
> velkost (musis to pri kompilacii zapnut)

syslogd znam, no tohle je muj vlastni log generovany jako >> demon.log

> 2. pokial nie alebo ho nechces, pozri na
> http://docs.shurdix.org/shurdix:learn ,
> a pozri do suboru cron.hourly a v subore rcS do funkcie syslog (case
> rotate).
> Awk na to netreba, staci sh.

ja bych to rad udelal pomoci busyboxu, shellu pripadne awk, jakakoliv
kompilace je pro me nemozna, jednak z duvodu velke narocnosti nakompilovani
na mips a tamni knihovny a i kvuli mistu, ono se to tam nevejde, takze je
lepsi par desitek bajtu awk nebo shell kodu...

takze jeste jednou

potrebuji nakopnout "script", jak (v shelu nebo v horsim pripade awk) z text
souboru vykousnu:

a) poslednich XXXX radku
b) poslednich XXXX bajtu

a pak bych to udelal takto:

awk -f script /tmp/hour.js > demon_temp.log; mv demon_temp.log demon.log