IMQ shaping

Dušan Sýs sys na net-service.cz
Úterý Září 13 07:52:27 CEST 2005

Ahoj,
Takze si odpovim sam, prilozeny script je spravne, byla cyba v postupu jakym
jsem to testoval. Pokud si na eth0 nastavim rychlost 64 kbit a dam si na ip
adresu ping -s 800 -i 0.1 <ip adresa> , tak se linka "naplni" a zacnou se
zvysovat odezvy. Pokud ale stejny shaping pustim přes IMQ, tak si dam klidne
ping -s 8000 -i 0.1 <ip adresa> a odezvy jsou stále minimalni. Ty se zvetsi
az zacnu tahat skutecna data přes FTP( která se omezi na 64kbit) , proc tomu
tak je ?

Zdravi D.S.