/proc/interrupts - zvětšující se číslo u položky ERR:

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Úterý Září 13 11:06:15 CEST 2005

hafi wrote:

>Dobrý den.
>Objevil se mi na severu problém, že se neustále zvyšuje zátěž procesoru
>až dojde k vytížení 100 procent a služby přestanou reagovat.
>
>Server slouží jakou router a má 2 síťová rozhraní
>MDK 10.1, síťové karty Intel, CPU Duron 750, RAM 256
>
>Program htop ukazuje, že procesor nezatěžují procesy ale system
>
>dmesg nehlásí nic podezřelého
>
>[root na slupka2 root]# cat /proc/interrupts
>           CPU0
>  0:    7703238          XT-PIC  timer
>  1:        999          XT-PIC  i8042
>  2:          0          XT-PIC  cascade
> [...]
Nerad bych zde spekuloval, kde muze byt problem. Nejrychlejsi a
nejefektivnejsi je vymentit chybujici sitovku.
Od teto sitovky se zrejme nestihaji zpracovavat interrupty, napr. kvuli
spatne nastavenemu DMA ?

Vla:da