Mereni packet loss a sirky pasma

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Září 13 17:05:36 CEST 2005

Petr Vyhnal wrote:

> Zdravim,

> jestli to dobre chapu, tak to jsou spise statistiky kolik toho tece v
> ramci normalniho provozu. Ja hledam neco, co by mi rekneme kadych 5
> minut zkusilo jakej je max dosazitelny download a max dosazitelny
> upload na dany lince i s ohledem na bezici provoz. Proste neco na
> zpusob speed meteru jako maji napriklad na dsl.cz, akorat
> automatizovany s vystupem do nejakych grafu nebo tak.

Hmm, to tam nemam, ale myslim, ze neni problem neco takoveho tam dopsat.
Pokud mate pristup k nejakymu kompu na pateri, tak neco jako
$ cat /dev/zero | ssh nekdo na nekde "cat >/dev/null"
$ ssh nekdo na nekde "cat /dev/zero" | cat >/dev/null
 dokaze ucpat skoro jakoukoli linku. :-) Teda pokud komp stiha sifrovat.
Ale mozna by slo udelat podobne nesifrovane.

A data, co ziskate, budete ladovat do rrdtool.
Libor