Programovani Motoroly 68HC08

magon na dobaledova.net magon na dobaledova.net
Úterý Září 13 22:26:41 CEST 2005

Zdravim milou konforenci,
	resim problem s Subjektem, jestli se ptate co to ma spolecneho
	s linuxem, tak prave linux. Snazim se totiz najit vyvojove
	nastroje pro programovani techto procesoru presneji MC9S08,
	funkcni pod linuxem.
	Mam sice k dispozici Metrowerks' CodeWarrior ale ten je bohuzel
	pro Win. Dale mi byl poskytnut programator USB-ML-12 od firmy
	P&E Microcomputer Systems.
	Jelikoz jsme nebyl schopen najit naprosto zadny driver k tomuto
	programatoru pro jinou platformu nez MS Windows jsme
	presvedcen, ze budu donucen zmenit programator, ale nastava
	otazka za jaky, ma li nekdo zkusenosti s nejakym funkcnim pod
	linuxem rad prijmu navrhy. A dale potrebuju vyresit samotne
	psani programu, jiz existuje nejaka podpora v SDCC pro tuto
	platformu, ale zajimalo by me jestli existuje i jiny compilator
	C pro Motoroly 68HC09.
	Zajima me hlavne jestli tento problem uz nekdo resil a jak
	uspel, nebranim se zadnym navrhum krom prejiti na jiny
	procesor, to bohuzel nemohu. Pokud bude nutny ten Windows tak
	bohuzel asi nainstaluju 2 systemy ac me to mrzi.

	Best wisches
		Martin "Magon" Kupec