pomale weby s php

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Středa Září 14 08:32:55 CEST 2005

	Dobry den
1. zkute si zkontrolovat nastaveni httpd (apache), jestli nemate
spousteni php jako cgi, pouziti mod_php jako apachoidniho modulu je
rychlejsi a v rezimu cgi jsem se setkal, ze nechodili nektere funkce.
   http://www.root.cz/clanky/maly-pruvodce-konfiguraci-apache/
2. Nyslel jste tim modulem reverzni proxy?
http://www.root.cz/clanky/reverzni-proxy/

Snad Vam to trochu pomuze.
	S pozdravem
		MaReK Olsavsky
btw: Jeste mne napadlo, ze na vine mohou byt i "sprasene" zdrojaky...

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/