pomale weby s php

Michal Samek spec_list na tony.cz
Středa Září 14 10:36:18 CEST 2005

Damir Špoljarič píše v Út 13. 09. 2005 v 23:01 +0200:
> Zdravim.
> Mam takovy divny problem. Na serveru s apachem2 se nacitaji strasne
> pomalu php weby. Staticke weby jedou v pohode.

DD,
existuji i PHP akceleratory - v podstate udrzuji naparsovanou binarni
reprezentaci .php stranek. Zend prodava svuj komercni, minimalne jeden
free dobry taky existuje. Ja ho pouzivam ale funguje to tak dobre, ze si
vlastne ani nemuzu vzpomenout, jak se to jmenuje a kde to presne sedi.
Mi to kdysi o radove desitky procent zkratilo cas generovani (slozitych,
sablonovanych) stranek. Hledejte na google php acceleration. Ale je
otazka, zda Vam to neco resi, kdyz rikate, ze procesor se flaka.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>