Zalohovadlo na pasku

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Září 14 10:00:18 CEST 2005

Dobry den,

mam jeste jeden dotaz: rad bych zalohoval nejaka data na pasku.
Na freshmeatu je spousta projektu, ale nechce se mi zkouset
vsechny, abych si vybral, takze chci pozadat auditorium o radu.
Hledam neco velmi jednoducheho, co by ale umelo vcelku rychle
najit to spravne misto na pasce, kde se nachazi konkretni soubor
a tento soubor obnovit.

Ted pouzivam flexbackup a krome te rychlosti obnoveni jsem
spokojen (on hleda soubor sekvencne, coz je pri cca 20GB dat
pomerne otrava).

Diky za doporuceni...

Zdravi
Honza Marek