Synchronizace souboru na vice strojich

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Září 14 09:58:12 CEST 2005

> rsync na tohle staci, nemate-li nejake zvlastni pozadavky. Potvrzeno
> praxi :o)

... pokud zaridite, aby nove soubory chodily vyhradne na jeden ze stroju
toho clusteru (a mazaly se tamtez). V opacnem pripade se obavam, ze rsync
moc nepomuze, pokud se nepodpori nejakou externi logikou.

Nevim, v jakem stavu jsou sitove filesystemy co se realne pouzitelnosti
tyce, pred casem jsem se zajimal o neco, co se tusim jmenovalo/jmenuje asf2
nebo coda, spis coda. Bylo to odolne vuci vypadku min. jednoho nodu, ale v
te dobe se mi nezdalo, ze by to bylo zrale k realnemu nasazeni, mozna ze
dnes uz by slo.

--
Zdeněk Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrivauser.cz