Kterou distribuci pro backup server

Petr Klíma qaxi na seznam.cz
Středa Září 14 12:09:29 CEST 2005

fnuki napsal(a):
> Zdravim profiky,
>
> resim kterou distribuci pouzit na backup server. Je to PI - ma 70MB RAM.
> Sitovku, SATA kartu a na ni 2 disky v SW RAID0.
> Bude slouzit na zalohy dat ze serveru, mozna na hodinove rotace
> (http://www.mikerubel.org/computers/rsync_snapshots/).
> Data budu kopirovat asi rsync/ssh
>
> Zvazuju mezi Trustixem a Fedorou (Fedora je i na serveru).

Pokud vyhraje Fedora, je na místě zvážit použití nějakého klonu RHEL 4.0
(CentOS, TaoLinux) budete mít zajištěný 5let updaty - fedora jen rok ...

> Nez jsem pridal pamet zvazoval jsem Slackware.
> Na system je tam 4GB disk a BIOS neumi bootovat z CD

    Petr Klíma

    e-mail:  petr.klima na madeta-group.cz   MADETA Group a.s.
    phone:   +420 389 136 209             Rudolfovská 246/83
    web:     http://www.madeta-group.cz   370 50 České Budějovice
                                          Czech Republic

--

    Petr Klíma