D-link dfe-580tx

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Středa Září 14 14:24:05 CEST 2005

Miroslav BENES wrote:

> Nebo ještě jinak :
>
> - rychlost PCI je 33 (!) MHz
> - šířka je 32b = 4B

V puvodnim dotazu bylo 66MHz, ja to jen doplnil o sirku. Kdyz se
neuvadi, je to 32 bitu 33 MHz, kdyz uvedl 66 MHz, tak jsem predpokladal
PCI 32bit 66 MHz.

> Bylo by tedy vhodné jít buď do rychlejší verze (PCI 66) nebo do širší
> (PCI 64), která bývají v serverech.

Vzdyt jo, leda, ze by si autor spatne precetl manual. Ale ono 4x 12,5
MB/s x 2 duplex = 100MB/s, coz by utahnout mohla. Zalezi na tom, co mu
bude jeste viset na tehle PCI sbernici.

Ale jestli bude routovat 7Mb/s s vyhledem na 16Mb/s pak nema smysl
diskutovat o uzkych mistech na PCI.

Libor