Re: Ser.port pod FPC

Milan Krá'ta Krata.Milan na seznam.cz
Středa Září 14 15:31:10 CEST 2005

Priznam se rovnou ze v Lin jsem zacatecnik a doufal jsem ze to nebudu muset studovat cele (alespon prozatim), protoze mne tlaci cas (sef). Doufal jsem ze existuje nejaka unita nebo komponenta s procedurami "open", "close", "Send", "Recive" atd..  Jak jiz nekdo psal ze je na to pripravena Synapse tak jsem ji chtel zkusit, ale protoze je psana trochu jinak nez ta kterou jsem poucival ve win (CPort)  tak predelavam obsluzne proc. ve svem programu aby to fungovalo.

Diky Vsem
Milan