Sitovy disk (Western Digital NetCenter)

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Středa Září 14 18:02:42 CEST 2005

> Takze pokud bych si to delal pro sebe, tak bych od toho vyzadoval
> skalovatelnost.
> Koupil bych nejakou pomalou desku s CPU jako napr.
> http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=53369&CatId=18843132
> K tomu idelne maly zdroj:
> http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=47892&CatId=18843660
> A mate reseni, do ktereho vidite. Ktere muzete rozsirovat.

160G mam uz dlouho (2 roky) a bohate mi staci (ie ), neni to
sklad filmu, nemam na to moc cas :)

Navic uvazuji o modelu 250G, a to se tam porad pres USB da pripojit dalsi
disk ... a pak neni problem na sit hodit druhy takovy disk :)

Finta je ze by to melo mit (predpoklad, vyrobce bohuzel nespecifikuje)
opravdu nizkou spotrebu, a u zarizeni co bezi porad a zere to Vasi
elektrinu je to ve finale daleko dulezitejsi nez jestli se tam vejde o
film vic :)

via epia je krasna, ale spocitejte miniITX bednu, zdroj, desku s
procesorem, pamet atd atp ... :). Ne, diky, verte ze nez jsem se ptal po
zkusenostech s timhle, tak jsem delsi dobu premyslel jak svuj problem se
skladem dat resit, verte mi. ALe dekuji za snahu pomoct :)

No mel-li by jste nekdo vlastni zkusenost s timto zarizenim, pripadne
alespon s tim Maxtorem (ktery snad uz v CR alespon je, ten WD se zda podle
dotazu na obchodniky CC ze asi jeste nedorazil..) tak dejte prosim vedet.

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !
icq# 38378150