Routování

Ondrej Vlach ovlach na nanobyte.cz
Čtvrtek Září 15 11:48:00 CEST 2005

Vážený pane Houstku,
Docela mě zaráží váš způsob vyjadřování. Pokud si chcete *hrát* na Linux
Hackera tak bych to šel dělat do jiné konference. Myslím, že by jste to třeba
mohl zkusit na Linux kernel mailing listu (LKML) - pravda že nevím, zda by
Vaše chování někdo vůbec akceptoval, pravděpodobně by Vás z toho listu hned
vyhodili. Uvědomte si prosím, že tato konference je tu hlavně od toho, aby
Linuxovým nováčkum radila jak překonávat různé problémy. Ne všichni mají čas
pročítat tisíce různých man(ů) a ne všichni vědí jak funguje síť. A od toho
tu jsme my, aby jsme jim poradili. Nezpomeňte že tento list reprezentuje
českou komunitu Linuxu a pokud je česká komunita Linuxu jako Vy, tak se za ni
stydím a nechci do ní patřit. Na závěr bych chtěl jen říct, že Linux už není
doménou zkušených administrátorů (a neměl by být) ale i normálních lidí.
Zkuste o tom přemýšlet.

S pozdravem,
--
Ondrej Vlach