Smazani logickeho disku na radici megaraid?

Jan Novak novak747 na seznam.cz
Čtvrtek Září 15 15:42:52 CEST 2005

Zdravim,

Mam server s radicem MegaRAID SCSI 320-2X. Bezi na tom RedHat 7.3 s
jadrem 2.4.27. Pro administraci pole pouzivam utilitu MegaRAID Manager
(megamgr) verze Ver5.13(Feb-03-2003).

Na radici je vytvoren jeden logicky disk - 3 fyz. disky v RAIDu 5.
Chtel jsem do serveru pridat 1 disk jako Hotspare, ale nejdriv jsem ho
chtel otestovat. Takze jsem zalozil druhy logicky disk (s jednim fyz.
diskem bez RAIDu). Testy dopadly dobre, ale ted nevim, jak mam ten druhy
logicky disk zrusit a udelat z nej Hotspare. Smazani cele konfigurace
RAID pole nepripada v uvahu.

Diky JN