Linux & Modem GPC-6420 pres USB

Jan Vavricek jan.vavricek na seznam.cz
Pátek Září 16 00:19:22 CEST 2005

Zdravim,

Vite nekdo jak zprovoznit Modem GPC-6420 nabizeny Eurotelem v Linuxech?
Pokousel jsem se googlovat, moc jsem toho ovsem nenasel.

na webu eurotelu :
http://www.eurotel.cz/jnp/cz/services/service/cz-services-otherPages-VyberteSiDalsiMoznostiPripoj-EurotelDataExpres-FAQ.html
jsem se dozvedel toto:
CITUJI {
Q: Mohu využít modem GPC-6420 i v jiných operačních systémech?
A: Dodávaná aplikace je určena pro operační systémy Microsoft Windows
98SE, 2000 a XP. <b> Modem GPC-6420 se ale chová jako sériový modem
připojený přes USB, a tedy může být úspěšně nakonfigurován i v dalších
operačních systémech – např. Linux nebo MacOS. Pro zprovoznění se
obraťte na dodavatele vašeho operačního systému. </b>
}

... Jak to ovsem dat vse dohromady to netusim.

Mohl by jste mi s tim trochu pomoct?

Dik