Samba 2.x a logovani?

Oqak node.ch na centrum.cz
Pátek Září 16 02:22:24 CEST 2005

A jake nastaveni mate na mysli? To v prikazove radce za param. d anebo v
souboru smb.conf?

V smb.conf mam nyni toto:
log level = 10
max log size = 5555

samozrejme jsem to restartnul, bohuzel do logu to pise jenom errory a
nikoliv treba pristupy lidi!!!

[2005/09/16 02:19:52, 0] lib/util_unistr.c:load_unicode_map(435)

load_unicode_map: filename /usr/codepages/unicode_map.ISO8859-2 does not
exist.

[2005/09/16 02:20:19, 0] smbd/nttrans.c:call_nt_transact_ioctl(2516)

call_nt_transact_ioctl: Currently not implemented.

Uz nevim, co s tim, poradite? Chci aby to logovalo IP adresy
priustupujicich.

----- Original Message -----
From: "Slavek Banko" <slavek.banko na axis.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Sunday, September 11, 2005 8:10 PM
Subject: Re: Samba 2.x a logovani?

Nejpodrobnější je pochopitelně nejvyšší - tedy 10. Jenže to se vám bude
žurnál jednak plnit velice rychle a navíc se to projeví na výkonu směrem
k uživatelům.

Předpokládám, že by vám mohla stačit úroveň 3 nebo 5, ve které jsou
evidované i jednotlivé zápisy do souborů. Tak jako tak tam budete mít
jeden chyták - při otevření souboru je v žurnálu uvedeno jméno, při
zavření "handle" == fd.

Podle verze Samby by se jistě daly zdrojové kódy najít. Navíc hlášení do
žurnálu se mezi verzemi až tak výrazně nemění (tedy co mohu soudit podle
hlášení, o které jsem se zajímal a porovnával mezi Sambou 2.2 a 3.0).

Slávek.