pomale weby s php

Petr Pisar xpisar na fi.muni.cz
Pátek Září 16 08:54:12 CEST 2005

Damir Špoljarič napsal(a):
> Jeste dulezita vec.. Nevim jestli je to tim phpkem, ale proste kdyz se
> nacita web, tak to proste ukazuje, ze se jeste musi stahnout treba 30
> obrazku a trva to strasne dlouho .. maly ikonky apod (grafika na webu)
> ... Proste data z webu (obrazky atd..) pres apache jedou pomalu, ale
> kdyz dam stahnout pres apache nejakej vetsi
> soubor(www.pcsvet.net/50.dat), tak to jede rychle :-/ ??

Ja jsem mel podobny problem. Mam velmi jednoduchy CGI skript, ktery
produkuje kod, jenz obsahuje dva IMG tagy odkazujici na male PNG
obrazky. Skript probehnul velmi rychle, ale na ty dva obrazky se cekalo
strasne dlouho. Je pravda, ze ty obrazky byly take generovane dalsim
demonem, ale s mnohem delsi periodou, nez trvalo nacteni te male stranky
(na prakticky nevytizenem serveru trvalo jejich nacteni pres 2 sekundy,
presto jine staticke stranky i s obrazky byly nacteny okamzite).

Chvili jsem si s tim hral, ale na uzke misto jsem nemohl prijit. Az kdyz
jsem upgradoval Apache na verzi 1.3.33 (z nejake rok stare verze), tak
problem zmizel. Zkus prohledat Changelog Apache, jestli tam neco o tom neni.

--Petr