Linux System distro na 8cm CD

Petr Ullmann slavick na centrum.cz
Pondělí Září 19 15:42:20 CEST 2005

Zdravím,
co třeba Slax? Nevím, jestli bude umět všechno, co potřebujete. Já ho
používám a zatím jsem neměl na žádném počítači problém. Kdyžtak si
můžete vytvořit pro něj vlastní jádro.

> Zdravim,
>
> poradte nejake vhodne linux distro na 8cm CD male (do 210MB).
>
> Potrebuji jen, aby to umelo vsechny cipsety a filesystemy a aby si to
> primountovalo AUTOMATICKY vsechny disky, aby slo presouvat data.
>
> Zkousel jsem Knoppix a Insert, v prvnim jsou primountovane disky jen pro
> cteni a v druhem pripade jsem nenasel zadne primountovane HDD mimo
> ramdisku :-((

* (o_    Registred Linux User #362277 at: http://counter.li.org *
*                     ICQ: 168 680 226                          *