OT napad proti spamu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Září 19 15:48:48 CEST 2005

On Fri, 16 Sep 2005, Martin Kraus wrote:

> protoze existuje v hlavicce mailu pole Subject: ktere obsahuje hint o cem ta
> zprava je(vetsinou), takze kazdy si muze vybrat jestli to cist  chce nebo ne.
> kazdeho zajima neco  jineho, nema cenu tu nadavat ze nekdo pise neco, co
> zrovna mne nezajima.

Já nemluvím o tom, že někdo posílá téma, které mne nezajímá, ale týká se
Linuxu, např. ohledně postfixu, když jsem spokojeným uživatelem sendmailu.

Já mluvím o tom, že v tomto případě naprosto vědomě autor poslal off
topic a zcela vědomě tak porušil pravidla této konference!

S podobným přístupem tady z toho za chvíli bude pavlačová diskuse, kde se
bude řešit, zda si mám do koupelny koupit modré nebo zelené ručníky.

R.V.