Routování

Vaclav Stepan stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Září 19 16:45:18 CEST 2005

On Thu, Sep 15, 2005 at 11:48:00AM +0200, Ondrej Vlach wrote:
> Vážený pane Houstku,

> Docela mě zaráží váš způsob vyjadřování. Pokud si chcete *hrát* na Linux
> Hackera tak bych to šel dělat do jiné konference. Myslím, že by jste to třeba
> mohl zkusit na Linux kernel mailing listu (LKML) - pravda že nevím, zda by
> Vaše chování někdo vůbec akceptoval, pravděpodobně by Vás z toho listu hned
> vyhodili. Uvědomte si prosím, že tato konference je tu hlavně od toho, aby
> Linuxovým nováčkum radila jak překonávat různé problémy. Ne všichni mají čas
> pročítat tisíce různých man(ů) a ne všichni vědí jak funguje síť. A od toho
> [...]

Odpoved Honzy Houstka sice byla docela ostra, ale fakticky ma pravdu.
Leda tam mohlo byt jeste nejake postrceni, co to ma vlastne dotycny hledat.
Pokud chci (a mohu) nekomu pomoci, prijde mi smysluplnejsi dotycneho dovest
k tomu, aby se naucil jak najit reseni, nez mu dat reseni hotove.

> Nezpomeňte že tento list reprezentuje
> českou komunitu Linuxu a pokud je česká komunita Linuxu jako Vy, tak se za ni
> stydím a nechci do ní patřit. Na závěr bych chtěl jen říct, že Linux už není
> doménou zkušených administrátorů (a neměl by být) ale i normálních lidí.

Prima. Jenze jeho rozvoj porad stoji na tech zda se nenormalnich lidech,
aspon pokud se ti normalni nenauci dost, aby mohli sami aktivne prispet.

> Zkuste o tom přemýšlet.

To nikdy neuskodi :-)

Vaclav Stepan