Jak procmailem filtrovat folder na duplicity in-situ ?

Vaclav Stepan stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Září 19 16:52:50 CEST 2005

On Sat, Sep 17, 2005 at 08:44:53PM +0200, Petr Skoda wrote:
> No a chtel jsem tyhle duplicitni maily najit a eliminovat ze vsech folderu
> co mam (cca 200).
> Vsude se pise udelejte si .procmailrc kde je neco jako
> formail -D velikost cache
>
> a pustte formail -s procmail < folder.
>
> No ale to poustim procmail a ten to bude dorucovat zase do inboxu.
> Ja chci ale prislusny folder upravit in-situ (na miste) nebo popr moci
> rici kam pujde prefiltrovany vysledek ALE PRO KAZDY FOLDER ZVLAST ...

Tedy, ted jsem to nezkousel, ale procmail prece umi poslat vystup filtru
na stdout pres | (pipe znak), ne? Neda se toho nejak vyuzit?
Je to popsano v man procmailex i procmailrc (hledejte stdout).

Vaclav Stepan