Linux System distro na 8cm CD

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Úterý Září 20 10:13:26 CEST 2005

Oqak wrote:
> ----- Original Message ----- From: "Miroslav Suchy" <miroslav na suchy.cz>

No heslovit vam to urcite nepopisu, to by bylo na delsi dobu.
Je nutne si uvedomit, ze ten image muzete normalne primountovat (jako
rw), takze si ho pripojite, vlezete do prislusneho adresare/souboru a
tam zmenite prislusna nastaveni.
V pripade toho Knoppixu bych si tipnul, ze bude treba upravit
/etc/init.d/mountall.sh

Mirek Such