iptables - blokov?n? SMB provozu

Daniel Ciprus dan na vl.sk
Úterý Září 20 10:53:13 CEST 2005

> Presne tak, provoz klientu pripojenych na AP neni obvykle routovan a
> tudiz jej nelze nijak omezit pravidly v iptables. Jedinym resenim je
> pridelovani /30 subnetu, coz ovsem pro zmenu zvedne zatizeni routeru.

Dobry den,

az sa mozem zapojit do debaty, ako spominal kolega : pripojeni klienti nie
su routovani, ale viac menej bridge-ovani. Avsak existuje parameter pre
hostap, ktory zabezpeci aby sa pakety pekne dostavali do FORWARD a aby
boli viacmenej ustriehnutelne. Paramter Vam bohuzial teraz nemozem
prezradit, je to kdesi na routri a momentalne nemam moznost dostat sa na
neho. Kazdopadne je to tusim nedokumentovana funkcia hostap.

Dan.

P.S.: sorry za takuto "vseobecnu" odpoved, ale aspon som dal nadej ze
riesenie existuje