Demoni/init pro bezneho uzivatele?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Září 20 11:15:41 CEST 2005

Jan Kasprzak wrote:
: 	Zdravim,
:
: potreboval bych na nekterych strojich spoustet urcite demony pod identifikaci
: bezneho uzivatele. Zjistil jsem, ze SysV init je skoro presne to co chci
: - umi restartovat spadle demony,

	Omlouvam se, poslal jsem omylem drive :-(. Tedy pokracuji:

chtel bych program, ktery umi restartovat spadle demony, kdyz restartuje
prilis casto tak na 5-10 minut prestane, atd. A chtel bych, aby si pres
tento system mohli spoustet sve veci bezni uzivatele. Ted to resim tak,
ze mam v inittabu nekolik (desitek) radku typu:

x1:345:respawn:/bin/su user -c '....'

coz ale ma nekolik nevyhod:
- musim pridavat nove ulohy jako root
- v systemu mi krome programu samotneho visi jeste nekolik desitek kopii
	/bin/su.
- pomalu ale jiste vytekam z dvojpismennych identifikaci, ktere v inittabu
	ma kazda uloha na zacatku.

	Existuje neco podobneho pro bezneho uzivatele? Muzu si samozrejme
neco napsat/upravit SysVinit, ale mozna bych i sahl po necem hotovem.

	Diky (a omlouvam se za predcasne odeslany predchozi mail).

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |