Dalsi problem pri pokusu o svou prvni kompilaci -sim

"Bc. Miloš Bíba" milos.biba na gmail.com
Úterý Září 20 09:59:05 CEST 2005

Zdravim konferu,

pomalu se prokousavam kompilaci programu a resim jeden problem za
druhym, uz sem se dostal pres chybejici X - includes, hlavicky KDE a ted
to po me chce zase lex, ktery nemam v distribuci nebo aspon nevim kde ho
mam najit, vygooglil sem jen flex (z homepage Lex a YACC ) kde
miconfigure proslo, a make hlasi ze nemuze najit zase to yacc, takze
dost zacarovanej kruh  :-(

Najde se tu nejaka hodna duse, kdo poradi kde sezenu lex a acc pro moji
Mandrivu 2005 ??? zkompilovat mi nejde nic a kompilovat nemuzu protoze
mi chybi lex a yacc  :-)

Jde mi vlastne jen o kompilaci icq klienta sim 0.9.3, protoze rpm
balicky nejsou dostupne pro moje distro a ty starsi z MDK 10.1 zase pro
zmenu nefunguji  :-(
SIM pouzivam uz dlouho nezavisle na platforme a moc nerad bych se
spokojil s nejakou nahradou :-)

Predem moc dekuji  :-)