Zalohovadlo na pasku

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Úterý Září 20 12:19:55 CEST 2005

Jan Marek wrote:

> Dd,

> Proc? Vzdyt umi najet na konkretni blok... Stacilo by mit nekde
> "index", na kterem bloku zacina ktery soubor a hledani by se
> vyrazne zrychlilo.

	Fajn. A jak si myslite, ze se najde ten konkretni blok ? Pokud je mi
znamo, tak tak, ze se pocitaji meziblokove mezery/znacky od zacatku :-).
Blok na paskach byvaval promenne delky. Jak je to dnes, to netusim.
	Taky se kdysi rikalo, ze DLT/LTO budou mit nejaky index v EPROMce
(zavarena v ochrannem plastiku). A nedavno tady nekdo psal, se se to
nejak neujalo. Dovolil bych si tipnout duvod : stejne se na ten blok
musite dostat sekvencne.

> Tohle v podstate delam. Jde mi ale presto o pripadne rychle
> obnoveni i z pasky...
>
> Zdravi
> Honza Marek

	Ales