Samba: problem se SVN na namapovanych discich

Michal michaels na centrum.cz
Úterý Září 20 12:48:20 CEST 2005

Ahoj,

Mam namapovane disky poskytovane Sambou ve WIN a na nich PHP aplilkace. Chtel jsem
zacit pouzivat SVN. Repository je u me na lokale.

Import z tech sitovych disku probehne v poradku, checkout pak na ten
síťový samba disk taky, ale jakmile chci udělat commit celeho ardesáře
(na tom síťovém sambadisku) tak to ze začátku jede, pak se to zpomalí
a pak to hodí chybu, že Network name is no longer available ...

Sambu 2.2.7a mám jen jednoduše nainstalovanou, žádný PDC, snad jen:
socket options = IPTOS_LOWDELAY TCP_NODELAY SO_RCVBUF=16384 SO_SNDBUF=16384

Používá tu někdo něco podobného nebo mi někdo dokáže poradit, kde co
nastavit ať už je to záležitos WIN XP SP2 nebo Samby?

Díky
--
  Michal