Samba: problem se SVN na namapovanych discich

Michal michaels na centrum.cz
Úterý Září 20 13:46:00 CEST 2005

> U Berkeleyo je IMHO urcita sance = podivejte se na tunningovatelne
> hodnoty okolo zamykani, pameto diskoveho mapovani apod...

Aha, díky za tip, ještě to prozkoumám ...

> PS: Vsechno ostatní na te Sambe opravdu funguje dle ocekavani? Co treba OLE
> externi definice ve Wordu, co třeba zastecne zamykani listu v XLS...?

No abych se přiznal, nevím, co tím přesně myslíte. Zkoušel jsem teď
jeden XLS a zkoušel jej sdílet tj. zamknout a vše funguje ...

Není nějaký zádrhel v WIN XP SP2 a Sambou?
--
  Michal