iptables - blokování SMB provozu

lyon linux667 na centrum.cz
Úterý Září 20 14:42:56 CEST 2005

Ne, pres router to v podstate nejde. Wifi AP funguje zpravidla jako
bridge, nebo jeste lepe jako switch, kdy spolu jednotlivi klienti sice
komunikuji prostrednictvim AP, ale v tomto pripade to obsluhuje snad
primo karta (nejsem si tim uplne jist), takze do sitoveho subsystemu se
paket vubec nedostane - nelze jej tedy blokovat.

Jak uz zde nekdo zminil, v hostapu lze udajne zaridit, ze se funkce
bridge vypne a pakety se normalne forwarduji pres sitovy subsystem
routeru, nicmene jak jsem nekde cet, snad to chce nejaky hack do jadra a
pry to neni az tak uplne koser. Vyzkouseno to nemam a vic o tom bohuzel
nevim.

Ono pokud je cela ta hromada klientu na jedne siti, tak v ramci subnetu
vlastne zadne routovani neexistuje.

lyon