smbfs a poskodene subory

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Úterý Září 20 14:59:28 CEST 2005

sharujem filesystem zo server-u a client-a a doslo k tomu
ze sa objavil pokodeny subor. subor v podstate sam o sebe
ani nieje poskodeny ale ziska chybnu informaciu o velkosti
a je rozsireny o binarne 0. z kilobajtoveho dost doleziteho
suboru sa mi stal 14Mb subor a aplikacia ktora s nim pracovala
bola tym padom velmi pretazena a prestala teda chodit.
subor je citani i zapisovany na strane server-a, a citany na strane
client-a. mnozstvo citani je tisicoch za hodinu.

taktiez sa obcas stane ze samba proste crashne a je nutne ju restartovat.

server je:
Linux 2.6.11.7 #1 SMP i686 GNU/Linux
samba Version 3.0.14a-Debian

client je:
FreeBSD 5.4-STABLE FreeBSD 5.4-STABLE #0 i386

neviete na co by som sa mal ako prve pozriet?
pripadne poslat nejake dodatocne informacie?