Linuxova verze Exchange

fnuki fnuki na quick.cz
Úterý Září 20 18:18:54 CEST 2005

No vim ze jsem kdysi rozchodil sdilene ukoly a kalendar pres pop3 mail v
MS Outlooku.
Dekuji za poznatky jsou urcite zajimave.

Idealne bych prece jenom nahradil i ten Outlook. Sam pouzivam Tunderbird
a Kalendar mam taky nainstalovany,
a snad si na to pujde zvyknout ;-) Popravde me Mozila moc prijemne
prekvapila!
Na tenhle problem se ale nabaluji i dalsi veci, jako synchromizace s
mobilem, PDA, MDA atd.
OpenOffice uz jsou na velmi slusne urovni (pouzivam je a zatim nebyl
vaznejsi problem)
Takze cekam kdy budu moct s uplnym klidem nainstalovat desktop Linux s
Office balikem a vse propojit :-)

Vim ze neco nekde nejak funguje, hledam proste nejvhodnejsi kombinaci.
Na webu je spousta ruznych reseni, shanim zkusenosti a namety.

Honza