cron

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Září 21 10:11:35 CEST 2005

> To muze byt take tim, ze logwatch ted den nenajde v logu zadne hlasky,
> kvuli kterym by mel posilat hlaseni.

Ha, to by museli vsichni autori viru mit ten den dovolenou :-) Kontroloval
jsem to na posledni 3 dny, ve kterych mi neprisel vypis a samozrejme, ze
nejake zaznamy byly, takze prijit mel.
Mate jeste jiny napad, co by to mohlo zpusobovat?
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz