DRAC II a RHEL 3

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Středa Září 21 09:12:06 CEST 2005

Zdravim!

Mam tady takovy neprijemny problemek ...

Mam dva servery umistene takrka 100 km daleko (na utajenem miste). Jsou to
postarsi Delly vybavene mj. take kartami pro vzdaleny pristup DRAC II.
Problem je v tom, ze na tech serverech mam nainstalovan RHEL 3 a takovouto
kombinaci Dell ponekud nepodporuje :-(
Presneji: Podpora je pro DRACII a RHEL 2.1 (max.) nebo pro RHEL 3 a DRAC III.

Resil a vyresil nekdo takovyhle zadrhel?

Zdrojaky prislusneho driveru mam k dispozici, lec pokusy o kompilaci konci na
nekolikastrankovem chybove vypisu (mj. i syntax error a pod.). Podezrele mi
je, ze se v doprovodnem textu nachazeji zminky o Visual C++ ...

Google nepomohl (mozna zachvat slepoty), odbornik od Dellu pravil, co napsano
vyse.

Predem diky za nakopnuti spravnym smerem.

Karel

PS: Nejvic mne krouti, ze pro Widle by drivery byly :-(