tcpdump examples

Oqak node.ch na centrum.cz
Středa Září 21 14:04:45 CEST 2005

> neodpovim na otazku
> ale....
> mam dojem ze to co chcete [cist ICQ komunikaci]  dostanete od software
> msgsnarf z baliku dsniff ....

Tak to neni, spise se chci vice naucit s tcpdumpem, pokud jde o dalsi
programove balicky, tak ty mam problem nahrat do routeru, musely by se
zkompilovat do pozadovaneho formatu, coz neni tak jednoduche.

V etheralu jsem to jednou zkousel, v pohode, me zajima jak ty data fyzicky
vypadaji nebo proc mi to tcpdumpem nejde?

Nekdo mi rikal, ze se pouziva tcpdump na analyzu komunikace a ze umi napr.
ulovit heslo, nejaky priklad treba pro POP3?