SSH a testovaci IP adresa

Středa Září 21 19:39:49 CEST 2005

On Wed, 21 Sep 2005, Jan Kasprzak wrote:

> 	Existuje nejaky parametr, kterym bych mohl uplne vypnout
> kontrolu host key pro urcitou IP adresu a pritom mohl pouzivat
> autentizaci heslem?

Pouzil bych kombinaci -oCheckHostIP=no, kterym lze zablokovat kontrolu
klicu podle IP adres, a -oHostKeyAlias (nebo ruznych jmen pro jednu IP
adresu v DNS), abych SSH presvedcil, ze si ma jejich verejne klice
pamatovat pod ruznymi nazvy.

A nebo proste -oUserKnownHostsFile=/dev/null a on nove zjisteny klic
zapise do /dev/null, tedy ihned zapomene. Jakkoli to muze znit prekvapive,
tak to funguje.

PS pro Honzu Houstka: Ted jak jsem s tim experimentoval, tak jsem vyrobil
par pokusu na Tvoje servery.