dump -Q na pasku nejde

Miroslav Geisselreiter mg na intar.cz
Čtvrtek Září 22 09:28:38 CEST 2005

Myslím, že nechodí ani komprese, protože dle specifikace:
24 GB compressed capacity and a compressed transfer rate of 7.2 GB/h
Transfer Rate (Sustained)  	1MB/sec. native, 2 MB/sec. compressed
bych měl mít 7.1GB za necelou hodinu a ne víc než za dvě. Nezabírá ani
mt -f /dev/st0 compression 1
dokonce ani přepnutí switche 2 na OFF
Switch 1 Switch 2 Meaning
On       On	  Compression enabled at power-on, with host control
On       Off	  Compression enabled at power-on, no host control

Stáhnul a instaloval jsem testovací program hp_ltt, ten ale ukazuje
kompresi 2.1:1.
Nejde mi prostě mechanice nic vnutit. Taky jsem zkusil vytvořit soubor
/etc/stinit.def, jak jsem našel na webu, ale zase nic.
root# cat /etc/stinit.def
# HP DDS3
manufacturer=HP model = "C1537A" {
scsi2logical=1 can-bsr can-partitions auto-lock
mode1 blocksize=0 density=0x25 }

Tak nevím.

Miroslav Geisselreiter

Kilian Igor napsal(a):
> paramter -Q musi mat vzdy ako paramater nazov suboru.
Samozřejmě, uváděl jsem zjednodušeně -Q soubor
> [...]
> pasku, tak aj do suboru. Pravdaze ten subor co vytvori
> parametrom Q potom treba pouzit aj pri restore. Napr.:
>
> dump -0 -f tmp.dump -Q tmpdump.quick /tmp/
> restore -i -f tmp.dump -Q tmpdump.quick
>
> Treba si pozriet pozorne manual pre parameter -Q. Pre
> pracu s paskou je tam este par doporuceni:
> - It is recommended to set up the st driver to
>   return logical tape positions rather than physical
> - Before calling restore with parameter -Q, always make
>   sure the st driver is set to return the  same  type  of
>   tape position used during the call to dump. Otherwise
mt -f /dev/st0 stsetoptions scsi2logical by to mělo zajistit, ale ono ne.