dotykovy display

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Září 22 09:29:04 CEST 2005

"Ing. Ladislav Jančík" wrote:
> Take se u nas prodavaji LCD od firmy Advansys, ale jsou urcene pro
> prumyslove masazeni a tomu odpovida i cena. Ale pod linuxem funguji

A je k tomu asi treba nejaky driver, ze? Muzete mi poslat nejaky link?
Koukal jsem na stranky Advansys a tam jsem nic takoveho nenasel. Mozna, ze
to dodavaji primo s vyrobkem. Zatim o tom nevim vubec nic a predpokladam, ze
z vystupu displeje leze nejaka informace o tom, kam bylo zmacknuto, tedy
nejake souradnice X-Y nebo neco takoveho.
Kdyz tak na soukromy mail petr[zavinac]practisoft[tecka]cz
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz