NFS - velmi pomalé kopírování, VYSLEDKY TESTU

Čtvrtek Září 22 11:35:48 CEST 2005

Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:
> [...]

ak ho porovnate s TCP, nevidim problem.

> Testy: Meril jsem vytizeni sitove karty serveru, ktere je jinak 3kbit
> 1. (rw,v3,rsize=8192,wsize=8192,hard,tcp,nolock   - 97Mbit
> 2. (rw,v3,rsize=4096,wsize=4096,hard,tcp,nolock   - 95Mbit
> 3. (ro,v2,rsize=4096,wsize=4096,hard,tcp,lock     - 96Mbit
> vzdy tcp, podle vas to "mene" vykonne.

udp ste ako vidim ani neskusili.a mimochodom dokazali ste len to, ze
dokazete viac vyhulit sietovku, nic o rychlosti prenosu, odozvach a
predovsetkym paralelnom pristupe.

nase skusenosti s NFS ukazovali vacsi vykon pri UDP prenose, aj ked je
pravda ze sa to tykalo FreeBSD klientov (a sun serverov).

Historicky, co si pamatam, odporucania zneli na UDP pri lokalnom ethernete a
TCP len na linkach s vacsou latenciou, pomalsou prenosovou rychlostou a
moznym stracanim paketov.
2B|!2B, that's a question!