dump -Q na pasku nejde

Miroslav Geisselreiter mg na intar.cz
Čtvrtek Září 22 15:03:36 CEST 2005

Kilian Igor napsal(a):

> Kedze to prepnut nejde a podla dokumentacie je to iba ako doporucenie,
> tak doporucujem odskusat bez prepnutia. Nie je ziadne urychlenie
> s parametrom Q oproti pouzitiu bez Q? Predpokladam, ze pri restore
> suboriku by to malo pomoct.

Nejde to ani tak ani tak. Chová se to tak, že soubor je prazdny,
neobsahuje žádné inody a jejich pozice, pouze hlavičku.

V podstatě mi jde jen o to, abych dokázal rychle obnovit jeden nebo pár
souborů z velké zálohy a nemusel čekat 2-3 hodiny.

Popis k mechanice říká:
Fast Search  	40 seconds average file access

Mirek.