Demoni/init pro bezneho uzivatele?

Pátek Září 23 01:43:43 CEST 2005

On Thu, 22 Sep 2005, Jan Kasprzak wrote:

> 	Takovy program si to nepochybne zaslouzi. Naopak jsem videl
> dost programu, co delaji neco jako (treba v Perlu).
>
> print STDERR "moje logovaci informace"
> 	if -t STDERR;

...cimz velmi komplikuji pripadne presmerovani stderr (musi se to udelat
oklikou pres pseudoterminal). A u takoveho programu uz snad moc nevadi, ze
je stderr na /dev/null, ne? Vysledek bude stejny a jeden obsazeny file
descriptor snad nikoho nezabije.

Jinak samozrejme lze vzdycky udelat to, ze se program spusti
z diskutovaneho pristroje, ktery dava na stderr /dev/null, ale udela se
to oklikou pres prikaz "program 2<&-", ktery ten stderr zase zavre.

> 	Ale zpet k veci: cim byste takove programy spousteli?

Ja bych neco takoveho uzivatelum nepovoloval. :)