implementace VoIP brany

Michal Rybarik michal.rybarik na ecce.sk
Pátek Září 23 10:07:34 CEST 2005

hello,

> Existuji tzv. ATA adaptery, dela je Cisco, Grandstream a nebo ma
> oblibena Sipura (SPA-1000, SPA-2002, SPA-3000). Tyhle adaptery
> umoznuji pripojit analogovy telefon a samy vystupuji jako SIP klient.
> Umi to hodne veci, cenove je to o neco levnejsi nez ekvivalentni
> plnohodnotny VoIP telefon ale na druhou stranu pouziti neni tak
> komfortni - preci jen  porad pouzivate analogovy telefon ...

hed mate tak rad sipuru, mam tusenie ze by ste ma mohli zachranit...
zakupili sme Cisco/Linksys PAP2-EU (je to tusim ekvivalent SPA-2000), a
v nahodnych intervaloch sa nam restartuje (niekolkokrat za hodinu).
kludne aj pocas hovoru. prvy kus asi po mesiaci zomrel uplne, tak sme
zakupili druhy, a robi to iste. Linksys support je absolutne
nekompetentny, poslal som im aj debug syslog co sa deje pred restartom,
ale oni nevedia co s tym a snazia sa ma zbavit s tym, ze to mam
konzultovat so svojim providerom. nakolko nasu ustrenu spravujem ja, je
to naozaj "hodnotna" rada.

toto uz ale s linuxom nesuvisi, keby niekto tusil co s tym, prosim
napiste mi privatny mail, budem vdacny za akukolvek radu. vyzera to byt
dobry hardware ale takto je nepouzitelny. nasiel som na nete, ze by to
mohlo suvisiet so zapnutym provisioning - tak som ho vypol, ale ziadna
zmena.