dump -Q na pasku nejde

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Pátek Září 23 15:06:22 CEST 2005

Nuz tak v tomto uz asi neporadim. Ja osobne nemam jeden filesystem tak
velky (mam vsetko delene), takze ak aj potrebujem vyrestorovat nejaky
subor z velkej zalohy, tak to mam dost rychle.
staci mi napr.:
mt -f /dev/nst0 fsf 3 #dostanem sa na ten filesystem kam chcem
restore -if /dev/nst0
oznacim si co chcem a za par minut to je.

Co tak rozdelit zalohy do viacerych na jednu pasku? Urcite viete
zistit ktore z tolkych suborov vacsinou pouzivate na restore. Tie
adresare by som si zalohoval zvlast a ako prve. Viem nie je to
pomoc s parametrom Q, ale urcite by to pomohlo. Ked potom
potrebujete tie adresare povedzme v celkovom backupe vynechat staci
si pozriet ich inody a pouzit parameter -e. Cas celkoveho backupu
sa tym neovplyvni, ale rychlost restoru urcite.

Igor