Linux na desce Intel SE7221BK1-E?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Září 23 15:41:03 CEST 2005

Miroslav Kolombo napsal(a):
> Já pouzil tu neraidovou verzi s TaoLinuxem ver3 a az na to,
> ze zatim stale neridim rychlost vetraku a nesnimam teploty, tak to bezi.

Na RHEL3 a spol se to dle vyjádření technika chovalo takto:
zkoušel jsem RHES 3.0 AS (EM64T) Update2. Ten bohužel ze 4 disků našel
jen 2 (podle mě nepodporuje správně ICH6 v EIDE Enhanced módu). RHES 3.0
Update5 byl mnohem lepší. Až na trvale svítíci HDD LED po natažené EIDE
ovladače (coř ukazuje opět na něco nekorektního) jsem během testů
nanarazil na nic zásadního.

Testy s RHES 4 AS EM64T Update1 jim už prošly bez problémů.

Celé komplikace začaly tím, když při testech v režimu BIOSu RAID
zjistili, že při funkci BIOSu "Check Consistency" dochází
k zaseknutí s případným zničením obsahu dat. Opravená verze BIOSu
zatím není.

Na teploty a fufrníky by měl dodávat nějaký softík přímo Intel?

	M.